مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

عاشورای امسال

1392/9/2 23:55
نویسنده : مامان مانی
251 بازدید
اشتراک گذاری

دم اذان مغرب تاسوعا  مادر بزرگ عزیزم(مامان بابا جون) خیلی ناگهانی از بین مون رفت

و روز عاشورا هم به خاک سپرده شد باورش خیلی خیلی برام سخته (خدا جونم مادربزرگم رو قرین رحمتت قرار بده و روحش شاد)

همیشه بابایی می گه برای مانی خیلی خوشحالم که پدر بزرگ و مادر بزرگ مامانش رو هم داره و از کنارشون بودن لذت میبره(آخه بابایی خودش هیچکدوم از پدربزرگ مادر بزرگاش رو نداره متاسفانه)ولی افسوس....

مامان بزرگ خوبم یادت هرگز از قلبمون محو نمی شه,هرگز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان صدف جونی
3 آذر 92 14:12
سلام فاطمه جون.خوبید؟مانی جونم ببوس.عزیزم خدا مادر بزرگت را ببخشد و بیامرزد .انشاالله باقی بقای عمر شما باشد خدا پدر و مادرتان را برای شما هزار ساله کند و سایه پر مهر شان همیشه سلامت برقرار باشد.انشاالله اخرین غمتان باشد . سلام هما جونم ما هم بد نیستیم ممنونم از پیام تسلیتت دوست خوبم خدا خانواده ی گلت رو برات حفظ کنه دلم برای صدف جونی یه ذره شده ببوس روی ماهشو
نرگس مامانه باران
3 آذر 92 18:19
عزیزم خیلی ناراحت شدم ایشالا روحشون شاد ممنونم نرگس جان خدا رفتگان شما رو رحمت کنه
الهام مامان علیرضا
4 آذر 92 16:17
خداوند روحشون رو قرین رحمت کنه یقیناً مادربزرگتون انسان شریف و بزرگی بودند که تو یک همچین روز مقدسی از دنیا رفتند
مامان مانی
پاسخ
ممنونم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه الهام جون همیشه قبل از اینکه قدم برداره میگفت یاحسین
مامان ماهان
4 آذر 92 22:49
خصوصي
مامان ساجده
5 آذر 92 22:41
خدا رحمتشون كنه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 آذر 92 2:46
خوش به سعادتشون من بهشون قبطه میخورم خداوند به دلتون صبر بده و مادر بزرگتون و ببخشه و بیامرزه
مامان پویا
8 آذر 92 13:47
سلام من اولین باره که وبلاگ شما دوست خوبم رو می بینم .تسلیت عرض میکنم خیلی ناراحت شدم. اگر مایل باشیدماهم جزودوستانتون باشیم.
هیراد و عمه لیلاش
9 آذر 92 22:13
خدا رحمتشون کنه ، عزیز دلم تسلیت میگم ، امیدوارم اخرین غمت باشه مانی جون رو ببوس
مامان مانی
پاسخ
خدا همه ی رفتگان رو ببخشه و بیامرزه ممنونم لیلا جونم