مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

چندمین سفرنامه ی شمال مانی

1392/4/10 14:22
نویسنده : مامان مانی
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی به اتفاق مامان جون و بابا جون(خانواده ی بابایی) رفتیم شمال

البته شمال برای ما حکم مسافرت نداره آخه میریم خونه ی مامان جون باباجونم(خانواده ی مامانی)

هوا کمی گرم و شرجی بود ولی من کیف کرده بودم بس که آب بازی می کردم

همش هم مامان جونم منو میبرد تا مرغ و خروس های همسایه رو ببینم البته من به دیدن قانع نبودم

همش می دویدم پشتشون و فراریشون می دادم خصوصا با اردک ها خیلی بیشتر حال می کردم

اینم اسنادش:

همین که رسیدیم سریع رفتم سراغ شیر آب تا گل های باغچه ی خونه ی مامان جون رو که از تشنگی رمق نداشتم رو نجات بدم,ااا پس چرا آب قطع شد؟؟؟

خب حالا با هر وسیله ایی که دم دستمون بود به آب بازی ادامه می دیم

اینقدر به این رفتارامون ادامه می دیم تا فکری به حالمون بکنن,آهان حالا شد یه استخر پر از آب

اینم یه روز دیگه است که مامان جونم یسنا دختر همسایه شون رو بخاطر اینکه من تنها نباشم دعوت کرد به آب بازی...ای ول یسنا که مثل خودم پایه ی آب بازیه

اینجا هم که همه حسابی از دست آب بازی های من کلافه شده بودن تصمیم گرفتن از من جهت پاک کردن لوبیا استفاده کنن و یه جورایی هم منو سر گرم کنن

منم به همشون نشون دادم که توی این کار هم خیلی واردم

تازه از مامان جونمم بیشتر لوبیا پاک کردم

یه روز مامانم رفت که یه سری به خاله آیدا بزنه ولی من همه ی برنامه اش رو بهم ریختم.همین که رسیدیم بهونه گیری کردم هرچقدر خاله و مامانش و البته مامان و بابا ی خودم سعی کردن آرومم کنن من آروم نمی شدم خاله جونم برام بستنی آورد دیدم بد میشه نخورم کمی خودم رو کنتل کردم تا بستنی رو تموم کنم تازه قبلش هم کلی بهم حال دادن و شیلنگ آب پیشنهاد کردن که من هم استقبال کردم ولی آروم شدن من برای دو دقیقه اش بود که بلاخره مامانم کلافه شد و برگشتیم خونه...تازه مامانم می خواست به چندتا خاله ی دیگه هم سر بزنه...خاله پریا و خاله سعیده و خاله عفت...فقط خاله آیدا می دونه که واقعا نمی شه...اینم وقتی خونه ی خاله آیدا بودم

بلا خره تو روز آخر رفتیم دریا ....دارم میرم دمپایی ها مو بزارم تو ماشین

حالا با دریا دست می دیم

بعدش هم در آغوش میگیریمش,هورااااااااااااااااا دریاااااااااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله آيدا
10 تیر 92 15:36
سلام خاله. از اونجايي كه من مطمئن بودم مامانت همين امروز عكساتو تو وبلاگت ميزاره زودي اومدم عكساتو ببينم. راستي خاله آخرش نفهميدم چرا وقتي اومدي خونه ما اينقدر گريه كردي كه ما نتونستيم درست وحسابي ببينيمت؟؟ آخه من دلم ميخواست كلي باهات بازي كنم


خاله فقط کمی انق بودم همین البته می خواستم یه ضد حالی هم به مامانم بزنم
زهرامامانه ایلیا جون
11 تیر 92 3:12
سلام خانومی خوبی
مامانیی قرار نی نی وبلاگی ما مامانا اوکی شد من 2 سه روزه دی سی شده بودم نمیتونستم بیام بهت بگم که سه شنبه میریم پارک بانوان
اما به یکی از مامانا گفتم بیاد بهت بگه نمیدونم این کار و کرد یا نه
اگه بیای از دیدارت خوشحال میشم


چه خوب منم دوست دارم ببینمت عزیزم ولی مانی امروز واکسن داشت نمی تونم
زهرامامانه ایلیا جون
11 تیر 92 3:12
راستی ساعت قرارمون 5 جلوی در پارک اگه خواستی بیای بهم خبر بده شمارم بهت بدم


خوش بگذرهههههههههههههههه
مریم
13 تیر 92 12:33
چه آقاپسرخوشگلی هستی مانی جوووووووون


وایییییییییی مرسی خاله
لیدا
13 تیر 92 14:22
مانی جون مامانی ت چه خونه باصفائی داره.
مامان مانی ایشالله همیشه به خوشی و سفر.
مانی جونتم کم شیطون نیستا


اییییییییی گفتی
شیطون بلاست
نرگس مامان باران قلنبه
14 تیر 92 20:11
الهی خدای من عکساشو ببین یکی از یی قشنگتر


چشماتون قشنگ میبینه خاله ی خوبم
نرگس مامان باران قلنبه
14 تیر 92 20:12
عزیزم یادم رفت بگم ماشالا
ایشالا همیشه از چشم بد دور باشی


ای وای خاله جون,مرسیییییییییییییییی
ایشالا باران جونم همیشه از چشم بد دور باشه
حانیه
1 مرداد 92 1:47
_________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آ*•~-.¸,.-~*.........
نی نی خوشگلی داری به وبلاگ گل پسر سری بزن و نظر بذار

حتما عزیزم