مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

ما جرا های کلاه قرمزی و مانی

1392/4/5 0:24
نویسنده : مامان مانی
396 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا از بعد تولد یکسالگیت خیلی خیلی به برنامه های عروسکی علاقه مند شدی

برنامه ی رنگین کمون البته فقط قسمت پنگول و هر برنامه ی عروسکی دیگه

تو ایام عید هم گه گداری کلاه قرمزی می دیدی,اونجا بود که من متوجه دقت و علاقه ات به کلاه قرمزی شدم

گذشت و گذشت تا همین یکی دو هفته ی اخیر دیدیم که باز کلاه قرمزی رو پخش می کنن  چند شب که پشت سر هم دیدی عادت کردی و از اون به بعد هر شب حدودای هشت و نیم شروع به نق زدن جلوی تلویزیون می کردی  و دستت رو به علامت بیا تند تند تکون می دادی و می دی همچنان ما هم همش می گفتیم مانی ساعت که نه بشه کلاه قرمزی هم شروع میشه این خودش داستانی شد ....همون یه بار کافی بود که عاشق ساعت نه بشی

حالا دیگه کلاه قرمزی پخش نمی شه ولی شما همچنان حوالی هشت و ... باز فیلت یاد کلاه قرمزی می کنه  قسمت جالبش این جاست که ساعت رو نشون می دی و می گی نه نه نه...یه سره اصلا هم توقف نداره

وقتی دیدیم بی خیال معامله نمی شی بابایی رفت و سی دی کلاه قرمزی خرید یکی از قسمت های نوروز 91 آقای همساده...خریدن سی دی همانا و ورود کلاه قرمزی به زندگی ما هم همانا,فکر نکنم این هشتاد میلیون جمعیت کشورمون به اندازه ی  دفعاتی که ما قسمت ماشین آقای همساده ی کلاه قرمزی رو دیدیم ,دیده باشن

رسما کلاه قرمزی عضوی از خانواده مون شد

حالا دیگه ساعت همیشه نهه چون از وقتی که از خواب پا میشی تا وقتی که دوباره بخوابی تلویزیون ما کلاه قرمزی پخش می کنه...به نظر شما چرا بچه ها از این همه تکرار خسته نمی شن؟؟؟

حالا خیلی نگرانم ,نگران اینکه چطور کلاه قرمزی رو از ذهنت و البته از خونمون بیرون کنم

شاید سفر لازم بشیم تا راحت تر با رفتن کلاه قرمزی کنار بیای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهرامامانه ایلیا جون
5 تیر 92 0:35
عزیزم تعجب نکن که ایلیا هم همیطوره البته با این فرق که از صبح تا شب شبکه پویا و هر وقتم کارتونهایی میده که خوشش نمیاد cdبازم خوش به حالتون که فقط کلاه قرمزیه ایلیا صبح که بیدار میشه میگه کارتون تا شب البته فقط باید روشن باشه
مامان محمدرضا
5 تیر 92 12:46
سلام مامان مانی جان خوشحال شدیم که به وب ما اومدین شما لطف دارین این لباس رو خودم درست کردم خیلی راحته مخصوصا بال هاش با یه تکه سیم و تور مشکی و زرد خیلی راحت درست میشه هزارماشاالله پسر با نمکی دارین خدا حفظش کنه باز هم به ما سر بزنید خوشحال میشیم
مهین. مامان مهیار
5 تیر 92 13:15
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
الهام
5 تیر 92 19:32
ماادم بزرگهاهم کلاه قرمزی رودوست داریم چه برسه به بچه ها


حق با شماست
الهام مامان علیرضا
6 تیر 92 16:44
عزیزم
اومدم بگم علیرضا تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده ممنون میشم عدد 179 رو به 20008080200 اس ام اس کنید و بهش رای بدید


حتما عزیزم
زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 17:17
سلام عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید شما میتونید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس

حتما عزیزم
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
7 تیر 92 21:17
سلام مانی جونم
میشه یه سر به وبم بزنی؟؟؟من اخه تو مسابقه شرکت کردم و نیاز دارم به رای شما...میشه به من رای بدی؟؟؟؟


چرا که نه؟؟؟
مامان مانلی
8 تیر 92 19:21
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
نرگس مامان باران قلنبه
14 تیر 92 20:15
واای مانی از دست تو !!!!!
کلی خندیدم
اصلا بیا دوماد خودم بشو همش برات کلاه قرمزی میزارم


وای خاله جون کلی خجالت کشیدم
اما اگه جدی گفته باشید من از خدامه دختر به این خوبی و خوشگلی ...تازه مادرزن به این گلی خانمی کجا گیرم میومد؟؟