مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

بازم پارک...

1392/4/1 15:36
نویسنده : مامان مانی
397 بازدید
اشتراک گذاری

صبح جمعه نشسته بودیم دور هم که یهو مانی رفت تو اتاق خوابمون و تی شرت به دست اومد

تی شرت بابایی و بعد اون با عجله رفت تو اتاق و اینبار شلوار بابایی رو کشون کشون آورد و یه بار دیگه هم رفت و از کشوی جورابا یه جوراب واسه باباییش برداشت و همه ی این لباسا رو گذاشت جلوی بابایی و خودش رفت و جلوی در وردی خونه و همش می گفت د..د...... ای جانم ,قربونت برم عزیزم

با اینکه این روزا صبح ها خیلی هوا گرمه و جایی نمی شه رفت ولی بخاطر اصرار مانی و تلاشی که کرده بود تا ما متوجه منظورش بشیم رفتیم پارک...اینم مانی خوشحال در حال دویدن توی پارک:

وقتی هم خسته میشی یه جایی واسه لم دادن پیدا می کنی

اینجا هم به بچه ها که در حال بازی بودن نزدیک می شدی و یه جوری نگاه می کردی که بازیت بدن

الهی ,وقتی که بازیت ندادن اومدی و نشستی تا تماشاشون کنی

اینجا هم با کلاهت مشغول بودی و همش می خواستی نقابش رو رو به عقب بزاری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان فاطمه و ترنم کوچولو
1 تیر 92 18:46
سلام مانی جونی خوبی؟؟؟قربون خستگیات خاله جون ماشالله بزرگ شدیا دیگه داری مردی میشی واسه خودتآپ کردم عسیسم بیا بهم سر بزن


ای وای خدا نکنه خاله
پس بلاخره اومدید همین الان میام
مامان ساجده
2 تیر 92 14:45
سلام عزيزم ممنون كه به وبمون سر ميزنيد
من با كمال افتخار شما رو لينك كردم


ممنون یه دنیا ,خوشحالم یه دوست خوب به دوستام اضافه شد
زهرامامانه ایلیا جون
2 تیر 92 15:09
سلام عزیزم ممنونم از لطفت حتما به زودی اپ میکنم
به به میبینم که به مانی جونم حسابیخوش گذشته


مانی خوش نگذرونه چی کار کنه خاله؟؟؟
زهرامامانه ایلیا جون
2 تیر 92 18:06
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات / بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست / بهر فرج و ظهور مهدی صلوات . . .

ولادت امام زمان (عج) مبارک باد


بر شما نیز مبارک
هیراد و عمه لیلاش
2 تیر 92 23:42
در تمنــــــــــای نگاهــــت بیقرارم تا بیایی
من سکوت لحظه ها را میشمارم تا بیایی
سالروز میلاد با سعادت امام عصر بر شما مبارک


ممنونم.این عید بر شما نیز فرخنده
مهین. مامان مهیار
3 تیر 92 11:47
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی .
میلاد امام زمان بر تو دوست مهربونم مبارک


عید بر شما هم مبارک
لیلا
4 تیر 92 19:37
قربونت برم خودم میکشمشون که بازیت نمیدن


راستی میشه به پسر من رای بدید کد 126

http://www.niniweblog.com/images/festival92/126.jpg


خدا نکنه خاله جونم
مامان مانلی
6 تیر 92 11:34
سلام عزیزم ماشالله چه پسمل نازی من شما را لینک کردم ممنون که به وبلاگ ماننلی سر زدید


خواهش می کنم عزیزم
الهام مامان علیرضا
6 تیر 92 16:43
قربون ژست گرفتنت خاله جون