مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

مانی و آریا

1392/3/18 1:34
نویسنده : مامان مانی
396 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته حسابی خوش گذروندی مانی جونم

همش مهمونی و بیرون بودی,عاشق ددری...دیگه خودت درخواست بیرون می دیدی

یه قرار با خاله نرگس اینا گذاشتیم تا شما و آریا ی نازم بتونین لذت ببرین از باهم بودن

عشقولانه های مانی و آریا

آریا جون ناززیییییییی

وقتی که مانی هوس کریر می کنه!!!همش دنبال این بودی که سوار کریر آریا شی و عمو مسعود یا خاله نرگس تکون بدن تازه شعر تاب تاب رو هم می خوندی

اینم قبل اومدن آریاست که باز تا فواره ها رو دیدی چشت برق زد منم برات چند دست لباس برداشتم

یه دل سیر آب بازی کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرامامانه ایلیا جون
19 خرداد 92 16:06
اتلیه کوکی
من برای کوتاهی هم ایلیا رو همون جا میبرم از کار ارایشگرش راضی ام اما از اتلیه اش اصلا


مرسی بابت پاسخ
نرگس مامان باران قلنبه
19 خرداد 92 18:11
قربونت برم من شیطون خاله
یاد بچه گیات افتادی


خدا نکنه خاله جونم.
یادتونه که چقدر بچه بودم؟؟الان مردی شدم واسه خودم.
هیراد و عمه لیلاش
19 خرداد 92 22:56
فدات بشم خاله جون
همیشه به گردش باشی عزیزم ، عکستم خیلی نازه


مرسی خاله ی خوبم.
مامان مهدیار
20 خرداد 92 2:20
سلام

عکسا خیلی قشنگ بودند

تبریکم میگم بابت داشتن پسری به این گلی

عزیزم اگه دوست داشتی بیا تبادل لینک کنیم



باشه حتما...
الهام مامان علیرضا
20 خرداد 92 13:43
این دو تا رو باش
چه love ی می ترکونند

خوش به حالتون می رید ددر خاله جون