مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

خواب طلایی

1392/3/20 14:49
نویسنده : مامان مانی
336 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وقتی که مثل فرشته ها تو خواب ناز بودم

طبق معمول مامانمم محو تماشای من بود یهو یه فکری اومد سراغش,اینکه با لباسای تو خونه ایی من یه دکور گل گلی درست کنه تا بهانه ایی باشه واسه عکس انداختن ازمن وقتی که تو خوابم...

آخه مامانم وقتی که من می خوابم همین طوری بی دلیل محو من میشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پردیس
20 خرداد 92 15:27
سلام.امسال سال چهارم است برا ختم قرآن در رمضان ثبت نام میکنم .قبلا در چند سایت ثبت نام داشتم .امسال میخوام ثبت نام یک جا و در این وبلاگ باشه تا همه یک جا دور هم جمع بشن
.شما هم بیاید خوشحال میشم
و در صورت تمایل اطلاع رسانی کنید
http://khatmeghoran.parsiblog.com



چه کار خوبی.
بهناز مامی یلدا و سروش
20 خرداد 92 16:57
ایده جالب بود خوشمان آمد


مرسی عزیزم
بهناز مامی یلدا و سروش
20 خرداد 92 16:57
خدا حفظ کنه گل پسریتون رو.


خدا گل دخمل گل پسرتون رو حفظ کنه براتون
مامانی
23 خرداد 92 15:50
باریکلا مامان هنرمند. الهی چه ناز خوابیده خدا حفظش کنه.


ممنون عزیزم
زهرامامانه ایلیا جون
24 خرداد 92 5:03
وای چه باسلیقه افرین


ای بابا کدوم سلیقه زهرا جون
الهام مامان علیرضا
25 خرداد 92 20:26
زیبا شده



ممنون
الهام مامان آوینا
28 خرداد 92 14:59
خیلی طراحیت زیبا بود...بارک ا... به مانی جون که هچین مامانی داره..


ای بابا شرمنده ام نکنید دیگه