مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

هفدهمین ماهگرد

1392/3/11 0:38
نویسنده : مامان مانی
429 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز هفدهمین ماهگرد تولدت مبارک

اینم عکسای همین امروزته (مانی در هفده ماهگی)

آخ جون,آب بازییییییییییییییییییییییی

محو تماشای قو های زیبا

مانی جونم,به کجا چنین شتابان؟؟؟

آهان,فواره هاااااااااااااااااااااااا آب بازییییییییییییییییییی

حسابی خیس شده بودی,چندبار که آوردیمت تا لباس عوض کنی باز پشیمون شدی و رفتی آب بازی

اینم مانی بعد تعویض لباسش و چون کفشاش هم خیس شده بود موقع برگشت همش تو بغل بود که کلی هم کیف کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان زهرا
11 خرداد 92 18:29
اخیه مانی جون ما هم جمعه میخواستیم بریم همین پارک که نشد
اقا ایلیای من هر چی خورده بود و بالا اورد و من و باباش کل روز درگیر تمیز کردن خونه بودیم


آخی الهی قربونت برم ایلیا جون.خیلی خوب می شد می اومدید.شاید قسمت می شد می دیدیمتون.
هیراد و عمه لیلاش
12 خرداد 92 16:11
مانی جونم هفده ماهگیت مبارک انشالله 120 ساله بشی گلم
الهام مامان علیرضا
12 خرداد 92 16:49
مبارکه مانیِ عزیزم
چه ذوقی کردی گلِ خاله
دوســــــــــــــــــــــــت دارم زیاد



مرسی خاله جونم...
نرگس مامان باران قلنبه
15 خرداد 92 17:31
ماشالا چقدر بزرگ شده
الهی دورش بگردم که آب بازی رو دوست داره


وای نفرمایید خاله جونم.آره ما بچه ها عاشق آب بازی هستیم.
الهام مامان آوینا
17 خرداد 92 1:26
فکر کنم نظرم را خصوصی فرستادم


دیدم عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
17 خرداد 92 12:32
عید مبعث بر شما مبارک
براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم


عید شما هم مبارک عزیزم
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
18 خرداد 92 0:58
سلام عزیزم خوبی؟؟؟مانی جونم خوبه؟؟
شرمنده بخدا این مدت اینترنتم قطع بود مهمون داشتم و این که ترنمم یکم حال ندار بود وقت نشد..خودمم دلم خیلی تنگ شده بود واسه همتون..ما شاالله مانی جان چقدر بزرگ و خوشمل شده عزیز خالهخدا نگه دارش باشه تولد ترنمم نزدیک تو فکر یه جشن هستم واسش ان شاالله به زودی میام با اپ های جدید دوست خوبم مواظب خودتون باشید می بوسمتون فعلا


مرسی خاله جونم سر زدی بهمون.ایشالا ترنم خانم هم همیشه سالم و سر حال باشه.ما منتظر عکسای تولدش هستیم.
مامان علیرضا(mahtab )
29 خرداد 92 23:13
همیشه به گردش
چقده این پارک اب و اتش قشنگه
من که عاشقش شدم


موافقم عزیزم خیلی با صفاست