مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

یه صفحه برای مانی

1391/4/26 13:14
نویسنده : مامان مانی
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانی من

این چند روزه سرم با فیس بوک گرم بود اینه که نیومدم برات مطلب بنویسم.

آخه مدت طولانی بود که صفحه ی فیس بوکم رو باز نکرده بودم البته بابایی هم همین طور.

بابایی می خواد یه صفحه برای گل پسری تو فیس بوک باز کنه,چطوره؟

راستی یه عکس نازت رو گذاشتم تو صفحه فیس بوکم,آخه اونجا هم یه سری دوست دارم که منتظر دیدن عکست بودن.البته من آدرس وبلاگت رو برای خیلی از خاله های خوبت فرستادم.

اونا هم لطف کردن و به وبلاگت سر زدن,مرسی خاله ها دوستتون دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی شادی
27 تیر 91 16:29
مامان مانی مرسی که به ما هم سر زدی... من هم برای پندارم یه صفحه فیس بوک ساختم. خیلی جالب می شه اگر براش یه دونه بسازی. اگر خواستی به فیس بوکشم بیا pendar ausi


hatman,why not?