مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

ماراتن اسباب کشی ما

1392/9/10 13:03
نویسنده : مامان مانی
855 بازدید
اشتراک گذاری

چند ماه پیش قرار بود بریم خونه ی جدید ولی بنا به دلایلی نشد و تا الان عقب افتاد

مامانی و بابایی بخاطر وضع موجود و بهم ریختگی خونه خیلی کلافه بودن منم خیلی سعی کردم بفهمم چی می گن ولی هر چقدر که به ذهن کوچولوم فشار آوردم دیدم هیچ چیزی برای ناراحتی وجود نداره و بر عکس همه چیز بهتر از قبل شده دکور خونمون کارتونی شده تمام وسیله ها رو میذاریم تو کارتون و بعدش هم کلی چسب بازی می کنیم تازه منم یه فرصت برای کشف مکان های جدید پیدا کردم که واقعا تجربه ی جالبی بود حالا عکساش رو حتما میبینید.هیچ وقت به خونه اینطوری نگاه نکرده بودم

فتح قله ی کارتون های اتاقم(ابدا مامانم دستش بهم برسه)نیشخند

البته از اونجایی که اسباب کشی ما ماراتن بود این عکسا مربوط به یکی دوماه پیشه

 

دالیییییییییییییییییییی

وقتی مامانی و بابایی مشغول بستن طبقات ویترین بودن منم سرگرمه کشف نا شناخته هابودم

پشت ویترین اتاق خودم

بازم دالیییییی

اینجا هم باج گرفتم (شاتانی)و برای اینکه مزاحم نباشم به داخل کابینت منتقل شدم

خودمم خندم گرفته بود از اینکار مامانی

مامانی سینی رو داد دستم تا باهاش بازی کنم منم نشستم تو سینی تازه بعدش کلی تلاش کردم که بلندش کنمخنده

یه کشو پر از مانی

خدا رو شکر بلاخره به پایان رسید و الان دو روزه که خونه ی جدیدمون هستیم

دقیقا روز اسباب کشی من کولاک کردم مامانی حتما تو فرصت بعدی ازش می نویسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان علیرضا
10 آذر 92 22:41
خسته نباشی عزیزم واقعا سخته می دونم اونم به بچه کوچیک و اونم ماراتونی ایشالا براتون پر خیر و برکت باشه عزیزم
مامان مانی
پاسخ
ممنونم الهام جون آره والا خیلی خیلی سخته بازم ممنون از دعای قشنگتون ببوس روی این علیرضای شیطونم رو
مامان بردیا شیطون
13 آذر 92 13:20
ای جوووووووووووووووووووووووووونم تمام جاهایی رو که نمیتونسته بره الان توی یه فرصت خوب تلافی کرده اسباب کشی خیلی سخته ایشالا به سلامتی خسته نباشید
مامان مانی
پاسخ
دقیقا همین طوره خاله جون خیلی خیلی سخته با وجود این وروجک هاا ممنونم
مامان صدف جونی
13 آذر 92 14:56
سلام فاطمه جون.خونه جدید مبارک.انشاالله به همراه مانی جون روزهای شاد و خوشی رو تجربه کنید .مانی جون ببوس
مامان مانی
پاسخ
ممنونم هما جونم خیلی لطف داری نمی دونی چقدر خوشحالم میکنی برام کامنت میذاری شما هم ایشالا روزهایی پر از شادی کنار هم داشته باشید
مامان هلیا دخترمهربون
15 آذر 92 16:38
مانی خاله خونه جدید مبارکت باشه عزیزم این روزا حسابی سرت شلوغه یه عالمه چیز جدید تو خونه جدیدمنتظرت هستن
مامان مانی
پاسخ
ممنونم خاله جون هــــــــــــــی اخه خاله جون بازم خیلی زود همه چیز برام تکرار یمیشه