مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

رمضان مبارک

1392/4/22 17:26
نویسنده : مامان مانی
467 بازدید
اشتراک گذاری

این دومین رمضانیه که تجربه اش می کنی پسرم

همش عادت کردی از خوراکی هات دهن مامانم بزاری منم همیشه استقبال می کردم با اینکه گاهی

حسابی می خیسوندیشابروابروابرو

ولی این روزا خیره خیره بهم نگاه می کنی وقتی میبینی که لقمه هاتو قبول نمی کنم

هنوزم اونقدر بزرگ نیستی که بتونم برات توضیح بدم و شما درکش کنی عسل مامان

این روزا صبح ها با هم یه سر می ریم سبزی فروشی وتوهم کلی کیف می کنی چون موقع برگشت حتما باید برات بستنی بخرم

تو خونه هم که حسابی آتیش می سوزونی ,اینکه می گن پسرا پر انرژی ترن و شیطون ترن واقعا برامون ملموس شده.............

مانی شاد و خوشحال از خرید(بستنی)برگشته خونه

امروز هم گل کاشتم:مامانم که تو آشپزخونه مشغول تهیه ی یه ناهار خوشمزه برای من بود منم کتاب سفید برفیم رو برداشتم تا مثلا بخونمش مامانمم خیالش بابت من راحت بود که با کتابم مشغولم

وقتی مامان اومد تا من ببره و ناهارم رو بهم بده یهو با این شاهکارم روبرو شد

اینم از کتاب سفید برفیم که قبلا برجسته بود الان دیگه نیست

اینم جلدشه یکم سخت بود نشد که پاره بشه

می دونید اعصابم از دست این نا مادری سفید برفی خورد بود که یهو رو کل داستان خالیش کردم

راستی اگه دلتون نخواد اینم ناهاری بود که مامانی برام درست کرد ناگفته نماند که از غذاهای مورد علاقه ی منه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان کوثری
22 تیر 92 17:26
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
محمدحسين***قهرمان كوچك***
22 تیر 92 18:38
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟

دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم....



اگه به یه خط جدید دسترسی داشته باشم حتما دوستم
مامان مانی
23 تیر 92 13:54
سلام به پسر خاله
خدا رو شکر که زودی خوب شدی
ای شیطون تو هم مثل مانی من با کتابات درگیریا
بوس رو لپت


بدجورم درگیریممممم
خاله جون مگه ایرادی داره؟؟؟
خاله ی گلم اینبار که کامنت گذاشتی لطف کن آدرس وبتون رو هم بزار دیگه
نرگس مامان باران قلنبه
23 تیر 92 14:28
عزیز دلم نوش جونت بستنی عین خودمی منم عاشق بستنیم
مثل بارانه دقیقا اونم میخواد همچیو دهنم بزاره
خوشتیپ خاله عینکم بهت میاد


مرسی خاله جون
آخی باران ,دلم براش یه ذره شد
چشماتون قشنگ میبینه خاله جونی
خاله پارمیدا
23 تیر 92 20:10
’̿’̿ ̿\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿
………..▌……..
………./ \……..



هیچکی از جاش تکون نخوره ، بوس رو بده بیاد .سلام اگه دوست داشتی پیش نی نی ما هم بیا اگه دوست داشتی به نی نی ما هم را بده کدش269رو به 20008080200 ارسال کن

اگه تونستم حتما
مامان شبنم
23 تیر 92 23:46
ای جونم چه جیگریه این پسر ما صدرا هم عاشق عینک آفتابیه


قربونش برم الهی
mamane radin
24 تیر 92 0:10
manam mikham
khoshmaze bod

وای شرمنده که دلتون خواست
mamane radin
24 تیر 92 1:10
bebakhshid natoonestam khodafeziii konam akhe radinam bidar shod
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
24 تیر 92 13:45
وااااای عزیزم عجب کتاب داستانی پاره کردی من از اون غذا ها میخوام نوش جونت مانی جونم
علی
25 تیر 92 10:31
سلام عکس شما درست شد فقط ادرس منو درج لینک کنید اموزش در بلاگم هست


ممنون از شما
الهام مامان علیرضا
25 تیر 92 23:04
خاله جون تو هم که مثل علیرضا فاتحۀ کتابت و خوندی!!
متاب علیرضا هم دیگه با هیچ چسبی به هم وصل نمیشه!!


کار کتاب های مانی از چسب و این حرفا گذشته
مامان ساجده
26 تیر 92 15:18
گل پسر نوش جونت بستني
وروجك تو هم مثل متيني شيطون و خرابكار
ماشاالله عينك هم خيلي بهت مياد


مرسی خاله جونم
ما اینیم دیگه...پسرای شیطون بلا
واقعا بهم میاد؟