مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

برف اسپندی

1391/12/18 14:50
نویسنده : مامان مانی
468 بازدید
اشتراک گذاری

امسال زمستون اصلا شبیه خودش نبود

ولی تو روزای آخر سال همه رو غافلگیر کرد,برف بارید و همه جا رو سفید پوش کرد

مانی هم برف بازی کرد بلاخره

برف همیشه با خودش شادی میاره فرقی هم نمی کنه کوچیک باشی یا بزرگ ما که بیشتر از مانی لذت بردیم

وای مامانی اینا چیه دیگه رو زمین؟؟؟چه سفید و قشنگه؟

وا من چرا نمی تونم درست راه برم و هی سر می خورم؟؟؟

اونجا رو مامان, اون آدم برفیه که می گفتید؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ایلیا و خاله ریحانه
19 اسفند 91 0:50
مانی جون برف بازی خوش گذشت
نرگس مامان باران
23 اسفند 91 2:58
چه عکس های قشنگی خوش به حالتون که تو اون روز قشنگ بیرون رفتینمنو باران از پنجره نگاه میکردیم
لیدا
24 اسفند 91 18:43
ای جان . چه نی نی نازی داری آخه شما مامان فاطی. خدا واست حفظش کنه. مامیم میگه من اولین سال که برف و دیدم فکر کردم ماسته. ذوق کرده بودم که تو حیاتمون پر ماست شده. حالا واسم جالبه عکس العمل بچه ها در اولین بار دیدن برف
نرگس مامان باران
1 فروردین 92 10:49
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم
نرگس مامان باران
2 فروردین 92 12:08
سلام عزیزم خوبین ؟ چرا خبری ازتون نیست کم کم دارم نگران میشمامیدوارم هر جا که باشین خوش باشین دوستتون دارم
ماندانا
12 فروردین 92 15:41
سلام مامان مانی یه سوال داشتم ازت جایی خوندم نوشته بودی کارت صد افرین خریدی میخوام ببینم تاثیر داشته برای پسرت راضی بودی صدافرین بهتره یا تراشه های الماس میتونی شماره اشون رو بدی ایمیلم رو دادم ممنون میشم راهنماییم کنی خدا پسرتو برات نگه داره
مهناز و امجد
16 فروردین 92 14:14
سلام . خوشگل پسرتون رو تو عید دیدیم . خوش گذشت . ایشاا... به زودی باز هم ببینیمتون . روزهای خوبی داشته باشید .