مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

موش کوچولو....

1391/8/27 16:29
نویسنده : مامان مانی
391 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش مامان جون و بابا جون و دایی جون کمیل از شمال اومدن پیشمون همون شب زندایی مامانی با عروس خوشگلش  اومدن خونمون چقدر خوشحالمون کردن بخصوص مانی وقتی که خواستیم بخوابیم کلی ذوق زده شده بود می دید به غیر خودمون چند نفر دیگه هم هستن خونمون چهاردست و پا تند تند به همه سر می زد تو تاریکی به خصوص به زندایی من وای چقدر خنده دار رفتار می کردی مانی؟؟؟

یاد بچگی های خودم افتادم عاشق این بودم که مهمونا شب هم بمونن پیشمون ...خلاصه اون شب خیلی دیر خوابیدی با کلی کلک و ...

این چند روزه با مامان جون چندتا مهمونی رفتیم ایلیا کوچولو و هلیا رو هم دیدیم امیدوارم همبازی خوبی بشین برای هم...

تازه بازم یه کشف مهم داشتی درست مثل کشف نیایش جونی یعنی دست تو مماغت می کنی و من نمی دونم دوباره باید چی کار کنم؟؟؟....

گوشات رو هم میشناسی و نوشونمون می دی و وقتی می گیم لالا کن سر کوچولو نازت رو می ذاری رو زمین...و موش هم میشی...........قربون موش کوچولوی خودم.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرنسس
27 آبان 91 19:04
سلام دوست من ،برای طراحی تم تولد دلبندتون در خدمتم می تونید به کلوپم در نی نی سایت سر بزنی و طرح هامرو ببینی و اگه سوالی داشتی در وبلاگم بپرسی قیمت 15 هزار ::::هر طرح 1000تومان منتظرتونم اینم آدرس کلوپم http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=17590&ChatDate=27-8-1391 آدرس ایمیلم parnia.sm90@yahoo.com
خاله نسی
28 آبان 91 1:51
دوستون دارم