مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

تجربه های جدید

1391/5/12 11:34
نویسنده : مامان مانی
355 بازدید
اشتراک گذاری

زرده ی تخم مرغ و ماست

تو ماه هشت می تونی زرده ی تخم مرغ و ماست و آبمیوه رو هم تجربه کنی

دیروز کمی ماست دادم بخوری ولی انگار خیلی خوشت نیومد.بابایی می گفت بچه ها عاشق ماستن ولی همش رو مالیدی دور لبت.قربونت برم که حوصله ی پیش بند رو هم نداری.تا میبندمش همش می کشی و می خوای بازش کنی.صبح امروز هم برات تخم مرغ آبپز کردم که نوش جان کنی سفیده هاشو کمی زرده خودم خوردم کمی هم از زرده ی تخم مرغ رو با شیر برا جناب عالی حاضر کردم.خیلی بد می خوردی انگار مزه های جدید رو دیگه نمی پسندیالبته اقتضای سنته که در مقابل تغییر مقاومت می کنی.حالا دیگه کاملا تغیی رو متوجه می شی داداشی...راستی قیافت خیلی دیدنی شده بود وقتی تخم مرغ می خوردی.کلی تعجب تو صورتت نشسته بود.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان صدرا
14 مرداد 91 12:05
سلام گلم ، مرسی که به ما سرزدی ، مانی گلی خیلی نازه از طرف من حتماً ببوسیدش، رستوران بچه ها فکر کنم برای مانی جون هم خوب باشه ، چون تخت پارک هم داره و میتونه وقتی خسته شد اونجا لالا کنه ، به یه بار تجربه کردنش می ارزه آدرس: شهرک غرب، بلوار شهید دادمان، نرسیده به فلامک، خوش بگذره ، راستی سوپش خیلی خوش مزه بود
مامان نیایش
15 مرداد 91 0:24
سلام فاطی جونم خدا پسر گلتو واست نگه داره اومدی شمال بیا پیشمون من و نیایش از اینجا میبوسیمتون
مامان هامون
15 مرداد 91 14:03
سلام چه خوب شد که تجربه های جدید رو مینویسی همیشه این کار رو بکن تا ما هم استفاده کنیم