مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

پسرم:از بین تموم حرفای دنیا اونایی برات مهم باشه که به صداقت گوینده اش اعتماد داری

1393/1/23 15:25
نویسنده : مامان مانی
364 بازدید
اشتراک گذاری

 

گاهی اوقات تو دنیای پر زرق و برق امروز آدما خودشون رو گم می کنن و دلشون رو با چیزایی خوش می کنن که خنده ات میگیره وقتی میبینی یا میشنوی !!!اصلا خنده چیه ریسه میریقهقهه

می دونی هرکسی برای خودش یه نگرشی داره منم باورم اینه که همیشه به تموم حرفا گوش کنم و باورشون نکنم جز کسایی که برام عزیزن و عزیز ترین اینجوری حرفای بی مفهوم آدما ی کوته فکر کمونه می کنه و به خودشون بر می گرده ...به همین سادگی!!!نیشخندنیشخند

با هر کسی همونجور صحبت کن که دوست داره ازت بشنوه ...اینجوری همه چیز خیلی خیلی راحت تر از اونی پیش میره که فکرش رو بکنی زبان

 

راستی بهت گفته بودم:

مانــــــــی من یه دونه است فقط واسه نمونــــــــــه استقلب

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان بهار
8 خرداد 93 18:37
من رمز ندارم عزیزم
مامان مانی
پاسخ
قبلا براتون گذاشتم عزیزم ولی چشم بازم میام و براتون میذارمش
زهرا مامان ایلیا جون
14 خرداد 93 5:07
سلام گلم کجااایی کم پیدایی چقدر
مامان مانی
پاسخ
سلام دوست جون خودم قربونت برم که اینقدر محبت داری
مامان هانا
19 خرداد 93 15:27
مانی ؟ چه اسم نازی .. راستی عکسشم خیلی نازه ... قربونت گلم از طرف من ببوسش بیا پیشم
مامان مانی
پاسخ
نگاهتون زیباست...مرسی...ممنونم عزیزم لطف داری چشم حتما