مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

برای شما که خاطراتمون رو دنبال می کنید

1392/9/24 15:29
نویسنده : مامان مانی
225 بازدید
اشتراک گذاری

   برای شما که خاطراتمون رو دنبال می کنید

بلاخره تصمیم گرفتم پست ها رو رمزدار کنم به چندجهت:

دلیل اول اینکه نمی شد تمام خاطرات پسرم رو توی وبلاگش بنویسم و اونا رو با همه سهیم بشم ولی با رمزدار کردنش کمی آزادترم

دلیل دیگه اش اینه که دیگه وقت کمتری دارم و ترجیح میدم خاطرات مانی جون یکجا ذخیره بشه تا منم فرصت بیشتری داشته باشم

و یه سری دلایل دیگه....

خیلی وقت بود که این موضوع فکرم رو به خودش مشغول کرده بود و مردد بودم ولی بلاخره تصمیمم رو گرفتم امیدوارم دوستان درک کنند

و از همه ی دوستانی که توی این مدت باهامون بودن کمال تشکر رو دارم و اینکه با نظراتشون ما رو مورد لطف و محبتشون قرار دادن و تا پایان دو سالگی مانی همراهمون بودن بی نهایت ممنونم و برای تک تکشون و نی نی عسلی های  نازشون آرزوی موفقیت و خوشبختی می کنم.

لطفا اصلا تقاضای رمز نکنید حتی شما دوست عزیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان علیرضا
25 آذر 92 11:23
ایشالا که بهترین و شیرین ترین خاطرات برای گل پسری رقم بخوره من هم خیلی ممنونم که تو این مدت بهمون سر زدید موفق باشید