مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

کشف بزرگ مانی

1391/7/11 0:06
نویسنده : مامان مانی
390 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا سخت مشغول کشف کردنی

والا چی بگم از کشف اخیرت که روم نمی شه.اول می خواستم برای این مطلب رمز بذارم بعد گفتم نه اینکارا احتمالا مختص شما نیست فقط

راستش مدتی بس کوتاست که موقع تعویض پوشک دستات رو میبری و لمسش می کنی و می خندی

وقتی میگم وای وای دست نزن ریسه میری از خنده

اولش برام خنده دار اومد بعد دیدم تقریبا هر دفعه تکرارش می کنی نگران شدم گفتم نکنه وقتی خندیدم به شما قبولوندم که حرکت جذابیه و این تکرار بخاطر عکس العمل نا بجای من بوده باشه

نگران بودم چون یه هفته ایی میشه و شما این حرکت هنوز تو یادته,ولی بابایی می گه نگرانیم بی مورده آخه پسری داره بدنش رو کشف می کنه مثل همه ی کشفیات دیگه ات از زندگی

و اینکه اگه من عکس العملی نداشته باشم بلاخره از سرش می افته

پسری مامانی و بابایی دوست ندارن دچار عادت های بد بشی آخه...

پس قول بده زوده زود فراموشش کنی... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

khale nasy
12 مهر 91 20:11
salam azizam. aslan negaran nabash niayesham hamin jurie mamnoon ke behemoon sar zadi khale joon. mani khoshkelaro vasam beboos
daeeiiiiiiiiiii komeyl
12 مهر 91 22:53
salam gol pear fekr nakon daeeeiii jooon b yadet nists na asalam aslanam intori nist to tu ghaaaaalllbemuni maman mani bekhoda saram sholuqe shaba miam khune sari mikhabam rasti in kashf mani joon tekrariye ha ha ha ha.. boooooooooooooooooooooooos
ایلیا و خاله ریحانه
13 مهر 91 8:30
واااااااااااااای عزیزم این عادیه و همسرت راست گفته که داره خودشو کشف میکنه ایلیا هم بچه تر که بود ی چند وقتی این کارو کرد و دیگه تکرار نکرد . زنده و برقرار باشه