مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

دندون دوم ناز دونه

1391/7/2 16:48
نویسنده : مامان مانی
369 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز وقتی به لثه ت دست کشیدم متوجه دندونه دومت شدم عسلم

تا همین چند روز پیش هر روز اینکار رو می کردم ولی بعد فکر کردم شاید با فاصله ی طولانی تری دندونه بعدیت در بیاد این بود که بی خیال شدم

ولی این چند وقته به شدت مامانی رو دندون گرفتی دیروز اینقدر درد داشت که دستمو کشیدم به لثه ت و مروارید دومت رو هم حس کردم سریع تلفنی خبرش رو به بابایی دادم

بابایی هم سر کار کلی ذوق کرد

تازه همیشه به مدل خودت دست دسی می کردی ولی دیروز با صدای موزیک یهو هیجانزده شدی و درست مثل بقیه دس دسی کردی و منو شگفت زده کردی آخه هر کاری می کردم که درست دس دسی کنی اثر نداشت و شما به شیوه ی خودت انکارو می کردی ولی یهو بی مقدمه نشون دادی که بلدی خیلی خوب دس دسی کنی,امروز هم هر وقت گفتم دس دسی انجامش دادی

قربونت برم الهی ناز دونه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)