مانی عزیز تر از جانممانی عزیز تر از جانم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

برای مرد فردا............مانی

جشن دندونی مانی طلا

1391/6/26 14:45
نویسنده : مامان مانی
54,898 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جون 8 شهریور اولین مرواریدش خودشو به ما نشون داد

البته اون روز لثه ش شکافته بود به زور میشد لمسش کرد...این بود که جشنش موند تا دو هفته بعد

دیشب عمه ها و عمو جون مانی و مامان جون و بابا جونش و بچه ها برای جشن مانی کوچولو حضور داشتن

امیدوارم بهشون خوش گذشته باشه

عکسای جشن دیشب رو هم تو ادامه ی مطلب می تونید مشاهده کنید: 

سلام سلام صدتا سلام                    

                   من اومدم با دندونام

می خوام نشونتون بدم                  

                   صاحب مروارید منم 

یواش یواش و بی صدا                  

                             شدم جزو کباب خورااااااااااا   

شعر جشن مانی:

مانی داره یه دندون                    

                                    قند می خوره از قندون 

فرشته ایی مهربون                  

                                براش آورده دندون 

آش بخورید نوش جون                  

                                        آش دندونه مانی جون... 

 

این کیک جشنته عزیزم که به شکل دندون بود

داره چشمک میزنه که از شکل بندازیش مانی جونی

وقتی که مانی و عطیه جونی دست و پاشون میره تو کیک

و کیک این شکلی میشه...هاهاها 

عکس میوه و شعر های دندونی برای گل پسری که همش کار مامانش بود

 

 

اینم گیفت های جشن که کار خود مامانی بود 

 

اینم کارتهای تشکر آخر جشن که بازم مامانی زحمتش رو کشیده بود

لای کارت ها هم دو تا از عکسای مانی جونه برای یادگاری 

 

پاستیل به شکل دندون: 

 

آش دندونی مانی جون, همه ی کیفش به این بود که مامانی خودش این آش رو واسه یکی یه دونش پخت 

 

سالاد اولویه به شکل دندون از هنر های بابایی مانی جون برای عزیز در دونه ش 

مرسی بابایی 

 

 

 

این یه سنت قدیمی که تو شمال مرسوم بوده ما هم اجراش کردیم برای فان ,آخه خیلی بهش اعتقاد نداشتیم...ولی جالب بود:

چند تا شی مثل شونه قیچی قرآن مداد می ذارن نزدیک بچه یی که جشن دندونیشه و هر کدوم رو برداره میگن شغل آینده شو انتخاب کرده.البته من نمی دونستم که باید اون اشیا جدید باشه و قبلا با هاشون 

آشنا نبوده باشه .بورس مانی هر روز دستشه. وقتی مانی رو گذاشتیم جلوی اشیا اول بورس رو برداشت و بعدش مداد رو کلی خندیدیم با این حساب کتابا مانی یا آرایشگر میشه یا معلم... 

عزیزم ما به علاقه ات احترام می ذاریم,به علاقت بپرداز... 

 

به ترتیب از سمت راست:عطیه جون دختر عموی مانی.ریحانه جون دختر عمه که آقا مانی تو بغلشه و آقا ر ضا ی پسر عمه

 

 

قربون چشات برم که مثل چشای آهوست

 

یه سری ژله ی رنگی هم بود که ازشون عکس ننداختیم گل پسری

تو بعضی ها شونم پاستیل دندون گذاشته بودم

و

در آخر باید از همه اول بخاطر حضورشون,بعد بخاطر کادوهای قشنگشون تشکر کنم

و  

آرزوی مامانی و بابایی اینه که دندونای پسر طلا بدون درد و راحت در بیاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

khale nasy
26 شهریور 91 17:13
faty joon afarin be salighat. sefaresham ghabool mikoni hamishe shad bashin hamrahe gol pesario baba joonesh niayesh dandoone asiabesham dar oomade khale be moni tabrik mige ke be jame dandoondara peivaste
***خاله ی بهراد کوچولو***
28 شهریور 91 19:08
چه نی نی نازی................... به وبلاگ نی نی ماهم سری بزنین............ نظر یادتون نره ها...............
bita
4 مهر 91 21:31
خيلي عالي بود دست مامان فاطمه درد نكنه .انشاءلله آقا ماني بزرگ شد جبران اين همه زحمات مامان وبابا رو بكنه
غزال مامان آرتین
7 مهر 91 19:51
سلام عزیزم. یک دنیا شرمنده من الان دیدم نظرتو جواب ندادم! یعنی فکر میکردم جواب دادما ولی الان دیدم ندادم یا نیومده! کلی ناراحت شدم. ببخش توروخدا! اون لباس خرسی نیست میمونیه :-) راستش هدیه ست واقعا نمیدونم از کجا گرفتن ولی میدونم از خیابون بهار خریدن چون من خودم تهرانی نیستم نمیدونم چجوریاست! ولی حیف که خودم نتونستم تن پسرم بکنمش چون هوا گرم بود و الانم براش کوچیک شده! یک دم قنگی هم داره! حیف واقعا! فقط به زور واسه عکس تنش کردم. در ضمن ماشاله به گل پسرت. دندون نازشم مبارک. میبوسمش. خوشحال میشم به من هم سر بزنی دوباره. بازم معذرت میخوام دیر شد!